Geslaagd - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Ramon Schellekens - WaarBenJij.nu Geslaagd - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Ramon Schellekens - WaarBenJij.nu

Geslaagd

Door: Ramon

Blijf op de hoogte en volg Ramon

17 Juni 2012 | Nederland, Hellevoetsluis

Nu ik geslaagd ben toch maar eens een reisverslag erop zetten.

Om maar eens te beginnen met hoe ik er op kwam om dit te gaan doen. Mijn moeder was naar een informatiebijeenkomst geweest van school en had daar gehoord over de mogelijkheid om een jaar naar school te gaan in het buitenland.
Daar had ze al gauw spijt van, want mij kennende kon ik nergens anders meer aan denken.
Dus ik had allemaal informatie opgezocht en toen kwam ik bij Travel Active terecht een organisatie die dit soort tussenjaren aanbied.
Nou m'n vader en moeder met moeite over weten te halen om dan eens naar een informatiebijeenkomst te gaan. Daar kregen we veel informatie, ik was al helemaal overgehaald, maar mijn ouders wilden eerst de tweede toetsweek afwachten in verband met het vorige jaar. Toen heb ik ze toch kunnen overhalen en heb ik me nog de dag erna nog ingeschreven.
Een week later kreeg ik een dik pakket thuis gestuurd samen met een uitnodiging voor een interview bijeenkomst. Op de interview bijeenkomst werd er een toets en interview afgenomen.
Dat pakket bleek dikker dan gedacht en ik heb dan ook een maand of twee gedaan over het invullen, maar toen ik het had opgestuurd was ik dan ook binnen een week geaccepteerd in de Central States: Nebraska, Minnesota, Oklahoma en North en South Dakota. Ik was super blij en al helemaal toen ik een maand later hoorde dat Travel Active een gastgezin had gevonden in Gresham, Nebraska. Het gezin bestaat uit een vader en moeder en een zoon die nog thuis woont en ook naar de zelfde school gaat.
En sinds donderdag is het dus helemaal zeker dat ik ga, omdat ik geslaagd ben!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellevoetsluis

Ramon

Actief sinds 04 Mei 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 3542

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2012 - 24 Mei 2013

mijn Highschool jaar in de VS

Landen bezocht: